Wat zijn goede manieren voor aantal aanmeldingen nieuwsbrief verhogen? Dit bericht bevat 3 video’s over hoe je de Thrive leads plugin voor WordPress kunt inzetten. De plugin biedt conversieverhogende manieren om meer websitebezoekers zich te laten inschrijven op je nieuwsbrief. Je kunt Thrive leads gebruiken als je nieuwsbrieven verstuurt via Mailchimp en je doelgroep zich erop inschrijft via je WordPress website. Ontdek wat wel en niet werkt via deze 3 video’s van in totaal 1,5 uur. Engelstalige video’s, maar wel aanraders!
De meeste WordPress website-eigenaren hebben op vaste plekken op hun website een formulier voor aanmelden op de nieuwsbrief. Er zijn natuurlijk allerlei gratis contactformulieren en inschrijfformulieren waarmee je nieuwsbrief inschrijvingen kunt verzamelen. Zo heb je de gratis Contactform 7 plugin (met Mailchimp opties). Probleem hiermee is alleen dat statische formulieren op je website je niet veel nieuwsbrief inschrijvingen zullen opleveren. Aantal aanmeldingen nieuwsbrief verhogen, vraagt om meer (slimme) inzet. De conversie hierop kan verhoogd worden op twee manieren:
- door Thrive Leads plugin te gebruiken (Mailchimp/Aweber)
- door Mailchimp plugins gebruiken (alleen voor Mailchimp)
Zo bereik je eerder je doel om tot een mailinglijst te komen die groeit en echt wat oplevert. Bovendien zorgt Thrive Leads ervoor dat websitebezoekers die zich al ingeschreven hebben; een relevant vervolgaanbod krijgen.
Waarschijnlijk heb ook jij een hekel aan pop-ups. Ik klik ze (ook) meteen weg. Toch is dit wel het moment waarop ik, weliswaar voor even, de gedachte krijg dat ik mij kan aanmelden voor de nieuwsbrief. Een gedachte die ik lang niet zo sterk heb, als ik onderaan berichten of in de zijbalk van een webpagina een formuliertje zie staan waarmee ik mij kan inschrijven. Uit onderzoek blijkt ook dat statische banners op je website maar weinig nieuwsbrief inschrijvingen opleveren. Tegenwoordig zie je minder vaak een pop-up, maar steeds vaker een overlay-pagina’s (lightbox) of zwevend element op de pagina (slide-in) die onherroepelijk je aandacht trekt. Het trekken van die 100% aandacht voor de nieuwsbrief, is wat blijkt te werken in de praktijk. Je moet websitebezoekers dus toch echt even onderbreken in hun leesactiviteiten. Hoe irritant dat eigenlijk ook is…. Ik heb er veel weerstand tegen gehad, pas na 7 jaar heb ik deze WordPress plugin voor nieuwsbrieven lead generatie gekocht. Thrive Leads biedt mij de mogelijkheid om dat irriteren op slimme, weloverwogen manier te doen. Ik denk werkelijk dat Thrive Leads één van de beste manieren is om, sneller dan normaal, een mailinglijst op te bouwen.
Aanmeldingen nieuwsbrief verhogen, 3 video’s
De video’s vertellen hoe je via Thrive Leads kunt gebruiken tbv het aantal aanmeldingen nieuwsbrief verhogen. De Thrive Leads plugin werkt alleen in WordPress websites en combineert goed met Mailchimp. Maar ook andere diensten zijn aan Thrive Leads te koppelen, waardoor de beste leads via de website als input kunnen dienen voor vervolgacties.
(Next Generation List Building Strategies With AdSkills Justin Brooke and Shane Melaugh)
(Next Generation List Building Strategies With AdSkills Justin Brooke and Shane Melaugh)
(Next Generation List Building Strategies With AdSkills Justin Brooke and Shane Melaugh)
Thrive leads’ aanpak tbv aanmeldingen nieuwsbrief verhogen
Lees welke strategieën je binnen Thrive Leads kunt benutten, en met welke software Thrive Leads compatible is (complete lijst)
Thrive leads’ strategieën voor meer conversie nieuwsbrieven: |
Thrive leads ondersteunt deze software: |
---|---|
|
Mailchimp |
|
WordPress |
|
En ondersteunt: |
|
ActiveCampaign |
|
Amazon SES |
|
ArpReach |
|
AWeber |
|
Campaign Monitor |
|
Constant Contact |
ConvertKit/Seva | |
GetResponse | |
GoToWebinar | |
HubSpot | |
iContact | |
Infusionsoft | |
Klick Tipp | |
MadMimi | |
MailerLite | |
Mailgun | |
MailPoet | |
MailRelay | |
Mautic | |
Ontraport | |
Postmark | |
Recaptcha | |
SendReach | |
SendGrid | |
SendinBlue | |
Sendy | |
SG Autorepondeur | |
SparkPost | |
Webinar JamStudio |
Starten met Thrive leads
Het beste is om meteen te starten met Thrive Leads, zodat de teller tenminste aanstaat om het aantal aanmeldingen op de nieuwsbrief te verhogen. Verder zul je nog veel tijd in Thrive leads moeten stoppen (anders moet je het niet kopen). Je kunt namelijk pop-ups (lightboxes) in allerlei varianten maken. Thrive Leads test dan zelf welke nieuwsbrief aanmeldwijzen voor jou het beste werken. En laat de beste variant actief werven op je website.
Andere WordPress plugin’s en tips
- Lees ook mijn actuele lijst met de meest populaire WordPress plugins
- Niet gekozen voor Mailchimp? Ontdek ook deze nieuwsbrieven tools
- Nieuwsbrief versturen via Word, dat kan natuurlijk ook…
- Plugins voor Mailchimp nieuwsbrief inschrijvingen, goed artikel op wplounge.nl
Succes met WordPress. En deel dit gerust.
Gerben G. van Dijk.
- Foto’s versturen en grote bestanden versturen via gratis tool WeTransfer.com (handleiding NL) - 24 oktober 2024
- Maak gratis AI foto met één van deze free tools voor creatie van realistische A.I. foto’s - 19 juni 2024
- AI muziek maken voor 10 Euro met Suno.com als muziekgenerator (A.I. handleiding) - 2 juni 2024